cik Iffa Bercerita

cik Iffa Bercerita =,=

Friday 13 July 2012

alhamdulillah..ALLAH makbulkan segalanya.. =')

assalamualaikum...


alhamdulillah..syukran syukran..xterkata..mmg happy gila2..you be my mine again..alahmdulillah..semoga berpanjangan..terima kasih atas doa2 yg korg doakn tuk kami..now,aku dah rase normal kembali..yela..bnde yg aku tnggu2 dh dpt blik..hehe..happy gile ! mmg ! hope berkekalan..tu je yg aku harapkan...semangat aku pom dh kmbali blik..hdup aku pom dh terurus blik...dan tugas aku kembali lagi..hehe..ceh,mcm best je bunyi..bia la..korg ada ? xde kn ? lau ade bgus..alhmdulillah..hope happy jgk..aku ni dh mcm org xbetul je dh..duk tersenyum senyum mcm kambing gigit rumput ! eh ad ke gtu ? oh ! stop mengarut ifa..t ad org kbo aku ni kuat berimaginasi plak..mmg aku kuat brimaginasi pom..haha..eh2,dh terlajak ni...apa aku cerita ni ? adoiii ! tampor pipi ! pang ! pang ! aaaaaaaaaa...stopppppppppppp !! hehe..thanks to him coz always being with me..thanks coz still love me..thank you so much ! you are everything to me ! saya akan jdi yg terbaik untuk awk,keluarga,masyrakat dan negara..nth pape..haha..bia la..tgh happy ni..jgn kcau la..huhu..ok..tu je pom nk bg thu,,loveyou la !! muahxs ! only you..     

No comments:

Post a Comment