cik Iffa Bercerita

cik Iffa Bercerita =,=

Friday 2 November 2012

spm ","

asssalamualaikum..


hm..lmenye x bercerita..kdg2 mls nk taip and kdng2 xsmpat nk menaip..mlm ni de mood skit nk menaip..stressssssssss !!!!!! so,tmpt ni je la nk cari pm..xdop org nk tlong ke ? hehehehe...lg beberapa hari.tolak mandi makan duduk baring tido jalan minum air,tnggal lg bberapa saat je nk SPM..ready ke ? huhu..insyaallah..akn cuba buat hbis baik..ya allah,hope soaln spm senang2 je..hehe..soalan sume sng,ats org je thu jwb ke x..tol x ? hope exam kli ni berjaya..amin..n good luck tuk dri sndri n kwan2..ifa,lwn sumenye,mslah ltk ke tepi,serabut ke or pape yg mnykitkn or mnyedihkn hati buang jauh2..buanggggggggggggggggggggg !!!!!!!!!!! dushhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! ok..dh buang..lega x ? lega x ? erm..nk stdy lgi tp otak dh pnat,sruh rilek dlu..so ber blog la saya sekejap..erm,waiting 'text'..hukhuk..kenapa skrg hati aku cpt sgt sensitif,bnde yg remeh pom aku cpt trsntuh..kdg2 perlu ke kita ikut kata hati or lwan kata hati ? eh,knpe msuk bab2 cm ni ? come on ifa..aku pom xtahu dh aku crita sal pe skrg ni..adoi,jiwa kcau..berdasarkan tajuk di ats mngenai 'SPM' ! YES,5 NOVEMBER-6 DECEMBER 2012,bermulanya perang ketiga..senjata sume dh ada..ilmu je aku kna kmbang kn dn tulis kt soalan2 yg aku dpt..hope target aku mencapai sasaran..ya allah,aku hamba mu yg kerdil dn lemah..aku juga byk melakukan dosa kepadamu..kau ampunkan lah dosa ku,dosa kedua ibu bapa ku,dosa sahabat2 ku,dan kau perkenankan lah doa2 hambamu,berikanlah kejayaan cemerlang kpd ku di dalam peperiksaan spm tahun ni..dan dugaan2 yg engkau brikan kpd ku untuk menghdapi sebuah kehidupan mmberikan keputusan yg bermakna kpd diriku,berikanlah kekuatan dan semangat kpd ku untuk mnghdpi rintangan dlm kehidupan dan peperiksaan dgn tenang.berikanlah masa depan yg cerah kepada calon2 spm..amin.ok ifa..tarik nafas ! and lps..huhhhhhhhhhhhhhhhh.................hope bgun esok dlm keadaan ceria and semangat kmbli..chaiyok2 !

xde org nk bg smngt,bg smngt kt dri sndri..GOOD LUCK IFA :)

2 comments:

  1. Gud luck , bw here , hehehh , omeyy belognya iffa, following u dear :D

    ReplyDelete
  2. haha..good luck jgk sue ! thanks coz follow =D

    ReplyDelete