cik Iffa Bercerita

cik Iffa Bercerita =,=

Friday 8 June 2012

kehidupan...

assalamualaikum..

kenapa setiap wanita perlu merasai KESEDIHAN,KEKECEWAAN,KEPEDIHAN,KEMURUNGAN,KELEMAHAN,dan pelbagai ke ke lagi la..hehe...kenapa kena rase tu dulu sebelum menemui kebahagian ? apa tujuannye ? hmm..semua ni dah ketentuan dari dia right ? kita manusia kena terima je..untuk apa ? untuk menguatkan diri kita right ? ye..kadang-kadang aku kuat,kadang-kadang aku lemah..thanks awak still ada untuk saya..tapi lau boley saya nak awak ada untuk saya selama-lamanya,bukan untuk hari ni saje..dan bukan untuk time kita tgh suka-suka je..awak,saya nak awak tahu,saya sayang awak sangat-sangat..walau dah banyak bnde yg mnykitkan hati saya,tapi saya still nak awak ada kt sisi saya..awak rase bodoh x saya cm ni ? hehe..dh la stop it..bia saya je la yg rase semua ni..hehe..saya tahu,walau pom ini yg saya tgh rase skrg,saya harap akan dpt kebahagiaan tu xlame lagi..hope awak kebahagiaan saya..seriously,saya ase cm kosong je lm fikiran saya,nth apa yg saya fikir pom xthu..saya tetap tunggu awak walau beribu tahun sekali pun..bia la org nk ckp pe..tu hak saya,bkn hak diorg..semoga ALLAH makbulkan doa saya sebelum saya tutup mata..you will be my mine..just wait and see.. =,=

No comments:

Post a Comment