cik Iffa Bercerita

cik Iffa Bercerita =,=

Thursday 14 June 2012

kenapa perlu rase cam ni ??

assalamualaikum..


adoi...why ? why ? why ? hurm..sekejap ase ok..sekejap ase ko..apa benda la ! penat dah hidup lam keadaan cam ni ? hidup dalam perasaan yg menyakitkan..sekejap boleh,sekejap xboleh..oh ! aku ley jdi gile n tekanan hidup yg tinggi lps ni !! stresssssssssssssssssssssss !!!! ya allah..fahamilah isi hatiku ini..aku lemah ya allah..aku betol2 perlukan dia dlm hidup aku..dah sebulan lebih aku hidup dalam keadaan huru hara cam ni..bibir tersenyum p hati merana..sampai bile aku ley bertahan cam ni ?? engkau pnjgkn lah jodoh aku dgn dia..aku tol2 perlukan dia..perlu sgt3..aku xmo org len..dtg la beribu-ribu depan aku,aku tetap pilih dia..aku tahu semua marah aku bile aku lm keadaan cam ni..p cm ne aku nk wat ? aku dh lawan..p xboleh.tiap-tiap hari juga aku teringatkan dia..hmmm....frust ! hope kwan aku yg senasib dgn ku pom sme sabar..ya allah..engkau kuatkan lah hati aku n kawan aku juga ya allah..engkau bantu la hamba-hambamu ini ya allah..hanya kepada engkau hambamu meminta..dan hanya engkau juga yg memakbulkan segalanya..awak..hanya awak yg faham apa yg saya nak lam hidup saya..

No comments:

Post a Comment